درباره این مورد
هدف ما این است که اطلاعات دقیق محصول را به شما نشان دهیم. تولید کنندگان ، تأمین کنندگان و دیگران آنچه را که شما در اینجا مشاهده می کنید ارائه می دهند ، و ما آن را تأیید نکرده ایم. سلب مسئولیت ما را ببینید
کاندوم های روغنی K-Y اضافی
24 کاندوم
کاندوم لاتکس لاستیک طبیعی
آزمایش الکترونیکی برای قابلیت اطمینان
نکته مخزن
روغن اضافی با روغن مبتنی بر سیلیکون روغن کاری شده است
طراحی شده برای زنان و مردان
بسته بندی مناسب و احتیاط
کاندوم های روان کننده جدید K-Y فوق العاده ماهرانه و با نیازهای زن و مرد در نظر گرفته شده اند تا رابطه جنسی محافظت شده طبیعی و لذت بخش تری داشته باشند. هر کاندوم با یک روان کننده مستقر در سیلیکون پوشانده شده است که رطوبت طبیعی وی را برای صافی طولانی مدت از ابتدا تا انتها تقلید می کند.

فرم مناسب و طبیعی کاندوم K-Y باعث می شود که آنها راحت پوشیده شوند و راحت تر بپوشند. آنها فوق العاده الاستیک هستند و ساختاری با دوام و قابل اطمینان را ایجاد می کنند که باعث ایجاد احساس پوست در تماس با پوست می شوند. برای اطمینان از قابلیت اطمینان 100٪ به صورت الکترونیکی برای مقاومت در نظر گرفته شده است.

کاندومهای K-Y Extra Lubricated در داخل لاستیکهای کاندوم با ظرافت طراحی شده قرار گرفته و در غلافهای مناسب و احتیاطی ذخیره می شوند.

کاندوم یک روش بسیار مؤثر برای جلوگیری از عفونتهای مقاربتی و بارداری هنگام استفاده به عنوان کارگردانی است. برای استفاده صحیح ، به دستورالعمل های بسته مراجعه کنید. حتی اگر از روش های دیگر کنترل تولد برای جلوگیری از بارداری استفاده می کنید ، هر بار که رابطه جنسی دارید از کاندوم استفاده می کنید تا از ابتلا به STI جلوگیری کند. به عنوان کارگردانی استفاده کنید

کاندوم های روغنی K-Y اضافی
24 کاندوم
کاندوم لاتکس لاستیک طبیعی با روان کننده های مبتنی بر سیلیکون - این کاندوم های لاتکس اضافی برای تأمین راحتی و نرمی بیشتر با روغن مبتنی بر سیلیکون روغن کاری می شوند و به شما در آماده سازی سریع برای صمیمیت کمک می کند.
تناسب طبیعی با احساس طبیعی - فرم طبیعی مناسب باعث می شود کاندوم ها راحت پوشیده شده و راحت تر پوشیده شوند. آنها فوق العاده الاستیک هستند و ساختاری با دوام و قابل اطمینان را ایجاد می کنند که باعث ایجاد احساس پوست در تماس با پوست می شوند.
از شماره 1 برند روانکار توصیه شده - از K-Y ، دکتر شماره 1 مارک روان کننده شخصی را در ایالات متحده توصیه می کند.
برای قابلیت اطمینان آزمایش شده است - برای اطمینان از قابلیت اطمینان ، 100٪ به صورت الکترونیکی تست شده است.
کاندوم مخصوص زنان و مردان - کاندوم های اضافی روانکار K-Y با توجه به مردان و زنان طراحی شده اند.
روغن کاری اضافی - لوب اضافی که کاندوم K-Y در اختیار شما قرار می دهد می تواند با ارائه یک تجربه روانتر ، صمیمیت را برای شما و شریک زندگی شما صمیمی تر کند.
بسته بندی مناسب و احتیاط - کاندوم های K-Y Extra Lubricated با روکش های شیک و با ظرافتی به بازار عرضه می شوند ، همه در غلافهای با احتیاط و راحت ذخیره می شوند.
نشانه ها:
متوقف کردن استفاده از نشانه ها: سلب مسئولیت: در حالی که ما برای اطمینان از صحت و سقم اطلاعات محصول تلاش می کنیم ، در مواقعی تولید کنندگان ممکن است لیست مواد تشکیل دهنده خود را تغییر دهند. بسته بندی و مواد واقعی محصول ممکن است حاوی اطلاعات بیشتر و یا متفاوت از آنچه در وب سایت ما نشان داده شده است. توصیه می کنیم قبل از استفاده یا مصرف یک محصول ، فقط به اطلاعات ارائه شده تکیه نکنید و همیشه برچسب ها ، هشدارها و دستورالعمل ها را بخوانید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک محصول ، لطفا با تولید کننده تماس بگیرید. محتوای این سایت برای اهداف مرجع است و در نظر گرفته شده برای جایگزینی توصیه های پزشک ، داروساز یا سایر متخصصین مراقبت های بهداشتی است. شما نباید از این اطلاعات به عنوان خود تشخیص یا برای معالجه یک مشکل سلامتی یا بیماری استفاده کنید. اگر گمان می کنید مشکل پزشکی دارید فوراً با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی تماس بگیرید. اطلاعات و اظهارات مربوط به مکمل های غذایی توسط سازمان غذا و دارو ارزیابی نشده است و برای تشخیص ، معالجه ، درمان یا جلوگیری از بیماری یا وضعیت بهداشتی نیست. Amazon.com هیچ مسئولیتی در قبال عدم صحت یا اشتباه درمورد محصولات ندارد. ؛ این محصول حاوی لاتکس لاستیکی طبیعی است که ممکن است باعث واکنشهای آلرژیک شود. از روان کننده های روغنی مانند ژله نفتی ، روغن های گیاهی / معدنی یا کرم سرد استفاده نکنید ، زیرا این موارد ممکن است به کاندوم لاتکس آسیب برساند. این محصول حاوی لاتکس لاستیکی طبیعی است که ممکن است واکنشهای آلرژیک ایجاد کند. اگر به محصولات لاستیکی لاستیک حساسیت دارید ، قبل از استفاده با پزشک خود مشورت کنید.

نگران سلامتی: رابطه جنسی محافظت شده ، روانکاری شخصی ؛ خشکی واژن

عناصر:
مواد غیرفعال: n / a

مواد لازم: لاستیک طبیعی لاستیک

جهت ها:
مقدار مصرف: n / a

دستورالعمل: 1. برای هر عمل جنسی از کاندوم جدید استفاده کنید. 2. اشک را با دقت باز کنید. از ناخن ها ، دندان ها یا هر چیزی که می تواند به کاندوم آسیب برساند ، استفاده نکنید. با احتیاط حمل شود. کاندوم ها را می توان با ناخن ها و اشیاء تیز مانند جواهرات ، زیپ ها و سگک ها پاره کرد. اگر آشکارا کاندوم آسیب دیده است ، از آن استفاده نکنید. 3- هریک از شرکاء می توانند کاندوم را در طول پیشانی روی آلت تناسلی قرار دهند. قبل از هرگونه تماس جنسی ، کاندوم را روی سر آلت تناسلی مرد با سمت نورد خارج کنید. این به جلوگیری از بارداری و احتمال ابتلا به عفونت های مقاربتی کمک می کند. ضایعات ، ترشحات قبل از انزال ، مایع منی ، مهبل

 

منبع :  sanykala