کاندوم
راهنمای پیشگیری از بارداری شما
ناوبری ثانویه
شروع شدن
روشهای پیشگیری از بارداری
کدام برای من مناسب است؟
نگرانی و سوال
سوال در مورد قرص
کاندوم تنها نوع پیشگیری از بارداری است که هم می تواند از بارداری جلوگیری کند و هم از عفونت های مقاربتی محافظت کند (STI).

دو نوع کاندوم وجود دارد: کاندوم های مردانه ، که بر روی آلت تناسلی پوشیده می شوند. و کاندوم های زنانه ، پوشیده از مهبل.

این صفحه در مورد کاندوم های مردانه است ، و نحوه کار آنها و جایی که می توانید آنها را تهیه کنید توضیح می دهد.

کاندوم های نر از لاتکس بسیار نازک (لاستیک) ، پلی ایزوپرن یا پلی اورتان ساخته شده اند و به گونه ای طراحی شده اند که مانع تماس مایع منی مرد با شریک جنسی خود نشود.

Searches related to خرید کاندوم
خرید کاندوم عروسکی

خرید کاندوم از داروخانه

خرید کاندوم با ارسال رایگان

خرید کاندوم برقی

خرید کاندوم پرداخت در محل

خرید محصولات زناشویی اصل

خرید کاندوم

خرید کاندوم دهانی

خرید کاندوم خاردار

خرید کاندوم برقیخرید کاندوم ساگامی

خرید کاندوم از داروخانه

خرید کاندوم سایز بزرگ

خرید کاندوم عروسکی

در یک نگاه: کاندوم
هنگامی که هر بار رابطه جنسی صحیح استفاده می شود ، کاندوم مردانه 98٪ مؤثر است. این بدان معنی است که از هر 100 زن 2 وقتی که از کاندوم های مردانه به عنوان پیشگیری استفاده می شود ، در یک سال باردار می شوند.
می توانید از درمانگاه های پیشگیری از بارداری ، کلینیک های بهداشت جنسی و برخی از جراحی های جراحی کاندوم رایگان دریافت کنید.
محصولات مستقر در روغن - مانند مرطوب کننده ، لوسیون و وازلین - می توانند به کاندوم های لاتکس و پلی ایزوپن آسیب برساند ، اما در استفاده از کاندوم های پلی اورتان بی خطر هستند.
روان کننده مستقر در آب برای استفاده از همه کاندوم ها بی خطر است.
ممکن است کاندوم در هنگام رابطه جنسی از بین برود. اگر این اتفاق بیفتد ، ممکن است شما نیاز به پیشگیری از بارداری اضطراری داشته باشید و از ابتلا به STI استفاده کنید.
کاندوم ها باید در مکان هایی که خیلی گرم یا سرد نیستند ، دور از سطوح تیز یا خشن که می تواند آنها را پاره کند یا لباس آنها را دور کند ، نگهداری شود.
قرار دادن کاندوم می تواند بخشی لذت بخش از رابطه جنسی باشد و نیازی به احساس وقفه ندارد.
اگر شما به لاتکس حساس هستید، می توانید پلی اورتان و یا پلی ایزوپرن کاندوم استفاده کنید.
کاندوم نباید بیش از یک بار استفاده شود. هر بار که رابطه جنسی دارید از یک مورد جدید استفاده کنید.
کاندوم ها تاریخ استفاده را در بسته بندی دارند. از کاندوم های قدیمی استفاده نکنید.
همیشه از کاندوم هایی که دارای مارک بادبادک BSI و علامت CE در بسته هستند استفاده کنید. این بدان معنی است که آنها مطابق با استانداردهای ایمنی بالا آزمایش شده اند.

خرید کاندوم فضایی


چگونه کار می کند کاندوم
کاندوم یک روش "مانع" برای پیشگیری از بارداری است. آنها از لاتکس (لاستیک) ، بسیار نازک (لاستیک) ، پلی اورتان و یا پلی ایزوپرن ساخته شده اند و به منظور جلوگیری از بارداری با جلوگیری از ملاقات اسپرم با تخمک طراحی شده اند.

در صورت استفاده صحیح در هنگام رابطه جنسی واژن ، مقعد و دهان همچنین می توانند در برابر STI محافظت کنند.

قبل از قرار دادن کاندوم ، آلت تناسلی مرد را لمس کنید و قبل از اینکه مرد کاملاً انزال شود ، مایع منی از آلت تناسلی بیرون نمی آید.

اگر این اتفاق بیفتد یا در صورت استفاده از کاندوم مایع منی وارد مهبل شود ، ممکن است شما نیاز به پیشگیری از بارداری اضطراری داشته باشید. همچنین باید یک تست STI را در نظر بگیرید.

نحوه استفاده از کاندوم

خرید کاندوم عروسکی
کاندوم را از بسته بیرون آورده و مراقب باشید که آن را با جواهرات یا ناخن های انگشتی پاره نکنید. بسته را با دندان خود باز نکنید.
کاندوم را روی نوک آلت تناسلی مرد قرار دهید.
اگر در انتهای کاندوم یک پارچه وجود دارد ، از انگشت شست و پیشانی خود استفاده کنید تا هوا از آن خارج شود.
کاندوم را به آرامی به سمت پایه آلت تناسلی بزنید.
اگر کاندوم از بین نرود ، ممکن است آن را به روش اشتباه دور نگه دارید. اگر این اتفاق بیفتد ، ممکن است اسپرم روی آن قرار داشته باشد ، بنابراین آن را دور بیندازید و دوباره با یک مورد جدید امتحان کنید.
بعد از رابطه جنسی ، آلت تناسلی مرد را در حالی که هنوز درست است ، برداشت کنید - در حین انجام این کار کاندوم را در پایه آلت تناسلی نگه دارید.
کاندوم را از آلت تناسلی جدا کنید ، مراقب باشید که هیچ مایع منی ریخته نشود.
پرتاب کاندوم را دور در یک بن، نه در چاه توالت.
اطمینان حاصل کنید که آلت مرد دوباره به ناحیه تناسلی شریک زندگی وی لمس نمی کند.
اگر دوباره رابطه جنسی دارید ، از کاندوم جدید استفاده کنید.
با استفاده از روان کننده
کاندوم ها برای استفاده راحت تر روغنکاری می شوند ، اما ممکن است دوست داشته باشید از روان کننده های اضافی (lube) نیز استفاده کنید. این امر به خصوص برای رابطه جنسی مقعد توصیه می شود تا احتمال تقسیم کاندوم کاهش یابد.

می توانید از هر نوع روان کننده ای با کاندوم های پلی اورتان که از لاتکس ساخته نشده استفاده کنید. با این حال ، اگر از کاندوم لاتکس یا پلی ایزوپرن استفاده می کنید ، از روان کننده های مبتنی بر روغن - مانند لوسیون ، روغن بدن یا ژله نفتی (وازلین) استفاده نکنید ، زیرا آنها می توانند به کاندوم آسیب رسانده و باعث شکسته شدن آن شوند.

کاندوم با اسپرم کش
برخی از کاندوم ها با استفاده از اسپرم کش بر روی آنها قرار دارند. شما باید از استفاده از این نوع یا استفاده از اسپرم کش به عنوان روان کننده خودداری کنید ، زیرا در برابر STI ها محافظت نمی کند و احتمال ابتلا به عفونت را افزایش می دهد.

چه کسی می تواند از کاندوم استفاده کند؟
بیشتر افراد با خیال راحت می توانند از کاندوم استفاده کنند ، اما ممکن است مناسب ترین روش پیشگیری از بارداری برای همه نباشد.

برخی از آقایان و خانمها به کاندوم لاتکس حساسیت دارند. در صورت بروز این مشکل ، کاندوم های پلی اورتان یا پلی ایزوپران کمتر احتمال دارد که یک واکنش آلرژیک ایجاد کنند.
ممکن است مردانی که هنگام نعوظ مشکل دارند نتوانند از کاندوم استفاده کنند زیرا آلت تناسلی مرد باید درست باشد تا از نشت مایع منی یا قطع شدن کاندوم جلوگیری شود.
مزایا و مضرات کاندوم

برخی از مزایای استفاده از کاندوم:

در صورت استفاده صحیح و مداوم ، آنها روشی مطمئن برای جلوگیری از بارداری هستند.
آنها به محافظت از هر دو شریک در مقابل STI ، از جمله کلامیدیا ، سوزاک و HIV کمک می کنند.
شما فقط هنگام رابطه جنسی باید از آنها استفاده کنید - آنها نیازی به آمادگی قبلی ندارند و برای رابطه جنسی غیرمترقبه مناسب هستند.
در بیشتر موارد ، عوارض جانبی پزشکی از استفاده از کاندوم وجود ندارد.
به راحتی می توانید انواع مختلفی از شکل ها ، اندازه ها و طعم های مختلف را به خود اختصاص داده و از آن استفاده کنید.
برخی از معایب عبارتند از:

برخی از زوج ها می یابند که استفاده از کاندوم رابطه جنسی را قطع می کند - برای این کار ، سعی کنید با استفاده از یک کاندوم از قسمت مقدماتی استفاده کنید.
کاندوم بسیار قوی است اما اگر به درستی مورد استفاده قرار نگیرد ، ممکن است شکافته یا پاره شود. اگر این اتفاق برای شما افتاد ، آنها را تمرین کنید تا در استفاده از آنها عادت کنید.
برخی از افراد ممکن است به لاتکس ، پلاستیک یا اسپرم کش ها حساسیت داشته باشند ، اما شما می توانید کاندوم هایی دریافت کنید که احتمالاً باعث ایجاد حساسیت می شوند.
هنگام استفاده از کاندوم ، مرد مجبور است پس از انزال و قبل از نرم شدن آلت تناسلی خود ، بیرون بکشد و کاندوم را محکم در محل خود نگه دارد.
آیا هر چیزی می تواند کاندوم را کم اثرتر کند؟
اسپرم گاهی حتی در هنگام استفاده از کاندوم می تواند در حین رابطه جنسی وارد واژن شود. این ممکن است رخ دهد اگر:

آلت تناسلی پیش از قرار دادن کاندوم ، ناحیه اطراف واژن را لمس می کند
کاندوم تقسیم می شود یا خاموش می شود
کاندوم در اثر ناخن ها یا جواهرات تیز آسیب می بیند
شما از روان کننده های روغنی مانند لوسیون ، روغن بچه یا ژله نفتی با کاندوم های لاتکس یا پلی ایزوپرن استفاده می کنید - این به کاندوم آسیب می رساند
شما برای شرایطی مانند برفک ، مانند کرم ، پیسری یا شیاف از دارو استفاده می کنید - این می تواند به کاندوم های لاتکس و پلی ایزوپرن آسیب برساند و آنها را به درستی کار متوقف کند
اگر فکر می کنید اسپرم وارد مهبل شده است ، ممکن است نیاز به پیشگیری از بارداری اضطراری داشته باشید. شما می توانید از بارداری اضطراری تا پنج روز پس از رابطه جنسی محافظت نشده (هنگام ورود اسپرم به مهبل) استفاده کنید.

همچنین باید یک تست STI را در نظر بگیرید. می توانید به:

کلینیک بهداشت جنسی
کلینیک پیشگیری از بارداری
کلینیک جوان
برای محافظت بیشتر در برابر بارداری می توانید از شکل دیگری از بارداری مانند قرص ضد بارداری یا ایمپلنت استفاده کنید.

با این حال ، سایر اشکال پیشگیری از بارداری شما را در مقابل STI محافظت نمی کند. در صورت خراب شدن کاندوم ، هنوز هم در معرض STI قرار دارید.

کجا کاندوم بگیریم
حتی اگر زیر 16 سال داشته باشید ، می توانید کاندوم را به صورت رایگان دریافت کنید ، از:

کلینیک های پیشگیری از بارداری
کلینیک های بهداشت جنسی یا GUM (داروهای تناسلی)
برخی از جراحی های پزشک عمومی
برخی از خدمات جوانان
یک کلینیک بهداشت جنسی پیدا کنید.

همچنین می توانید کاندوم را از طریق:

داروخانه ها
سوپر مارکت ها
وب سایت ها
کاتالوگ سفارش پستی
فروش ماشین آلات در برخی از توالتهای عمومی
بعضی از پمپ بنزین ها
همیشه کاندوم هایی که دارای مارک بادبادک BSI و مارک CE اروپا هستند را خریداری کنید. این بدان معناست که آنها مطابق با استانداردهای ایمنی مورد آزمایش قرار گرفته اند.

اگر زیر 16 سال سن دارید
خدمات پیشگیری از بارداری رایگان و محرمانه است ، از جمله برای افراد زیر 16 سال.

اگر کمتر از 16 سال دارید و می خواهید پیشگیری از بارداری را انجام دهید ، پزشک ، پرستار یا داروساز به والدین خود (یا سرپرست) نمی گویند تا زمانی که آنها باور داشته باشند که اطلاعاتی را که داده اید و تصمیماتی که می گیرید کاملاً درک می کنید.

پزشکان و پرستاران هنگام برخورد با افراد زیر 16 سال تحت دستورالعملهای دقیق کار می کنند.

تنها زمانی که ممکن است یک حرفه ای بخواهد به شخص دیگری بگوید این است که اگر معتقد باشد شما در معرض آسیب مانند سوءاستفاده هستید. لازم است خطر جدی باشد و معمولاً ابتدا این موضوع را با شما در میان می گذارند.