20 ژوئیه 2017 در یوکد نامشخص
وقتی وارد نیمه دوم ماه ژوئیه شدیم ، تمرکز ما در ازدواج عالی به موضوع "یوغ نابرابر" تبدیل می شود. "به سادگی ، این رابطه است که یک همسر پیروان مسیح و همسر دیگر نیست. اگر به عکس دو گاو در زمان کتاب مقدس نگاه کنید ، این یک مرجع خوب به ما می دهد. یک نوار چوبی را که به دو گاو به هم وصل می شود و به سبد سبکی که می کشید ، تجسم کنید. به آن یوغ گفته می شود. اگر هر دو گاو از نظر اندازه و قدرت برابر باشند ، کار انجام می شود. اگر یکی بسیار قوی تر یا بزرگتر از دیگری باشد ، آنها به طور نابرابر یوغ می شوند. آنها نمی توانند سبد را بکشند و خود را در مقابل یکدیگر کار می کنند ، غالباً در محافل.

با برگرداندن آن به ازدواج ، همین عدم تعادل زمانی اتفاق می افتد که یکی مسیحی است و دیگری نیست. بنابراین سوال همسر مسیحی این است که: "چه کنم؟"

در اینجا ایده هایی وجود دارد که به شما کمک می کنند:

دعا کنید تا همسرتان نزد عیسی بیاید. از آنچه خدا می تواند انجام دهد تسلیم نشوید. او همسر شما را بیش از آنچه دوست دارد دوست دارد!
به همسرتان فشار وارد نکنید. من هرگز آن رویکرد کار را ندیده ام. صبور بودن کار آسانی نیست اما واقعاً تنها روشی است که به کار خواهد آمد.
اگر احساس کردید همسر خود را عصبانی می کنید ، آنها را ببخشید. این قلب شما را به پیشوای خدا باز می کند و به شما اجازه می دهد تا هر روز زندگی کنید و نمونه ای از آن باشید.
 به یاد داشته باشید این وظیفه خداست که قلب همسرتان را تغییر دهد. این وظیفه شماست که آنها را دوست داشته باشید ، این همسر بودن که خدا شما را آفریده است ، و مطیع او و کلام او باشید.

ناموجه یوکد ، ازدواج نامناسب یوکد ، یاری کنید وقتی کسی صحبت نمی کند عیسی را دوست ندارد ، وقتی که همسر عاشق عیسی عیسی نیست ، وقتی که هوسبند عیسی را دوست ندارد.
4 نظر
برای دریافت هر پست وبلاگ از طریق ایمیل هر روز صبح مشترک شوید.


متوقف نشوید
13 ژوئیه 2017 در بلاگ های پیش از ازدواج
فکر می کنم اولین باری که این فرض را شنیدم از دکتر جیمز دابسون بود. مثل این رفت ما به عنوان آقایان ، در شروع یک رابطه جدید ، زن را با هر آنچه که داریم دنبال می کنیم. ما او را "شراب و شام" می کنیم. ما گل ، آب نبات و هر چیز دیگری می فهمیم که او دوست دارد. او 24/7 مورد توجه ما قرار می گیرد تا اینکه بگوید "بله". بعد از مدتی عروسی چیز جالبی رخ می دهد.

ما از تعقیب خودداری می کنیم تمام تلاشهایی که برای "گرفتن او" کردیم اکنون در جای دیگری متمرکز شده است. دابسون آن را با شکار مقایسه می کند. ما به دنبال طعمه های خود می رویم تا زمانی که آن را "کیسه نگیریم". سپس ما به چیز دیگری حرکت می کنیم. ما به عنوان مردها فاتح هستیم. اگر کل این روند باشد ، عالی نیست. این برنامه خدا نبود. اوه ، تعقیب نقشه او بود و او را برای گفتن "بله" برنامه خود ، اما نقشه او این بود که ما در اینجا متوقف شود. قرار نیست عروسی یک علامت توقف بزرگ قرمز باشد که به ما می گوید روزهای تعقیب ما تمام شده است.

از زوج هایی که من مشاوره کرده ام ، یاد گرفته ام که یک زمان "متوقف کردن تعقیب" وجود ندارد که متناسب با همه باشد. این ممکن است با یک کار جدید همراه باشد ، سعی کنید در شغلی که دارید ، یا وقتی فرزند اول به دنیا آمده است ، خود را بهتر کنید. به نظر می رسد این تمایل به متوقف کردن تعقیب در همه ما وجود دارد. حدس بزن چی شده؟ این کار نمی کند. این هرگز و چنین نخواهد بود.

بگذارید اینگونه بگویم. هر کاری که برای گفتن "بله" انجام دادید ، همان کاری است که باید به علاوه برای پنجاه سال آینده انجام دهید! خانم ها ، شما از قلاب اینجا نمی آیید! هر کاری کردید که وی را به شما پیشنهاد دهد و با شما ازدواج کند ، این کار را ادامه دهید. آنچه من طی سالها آموخته ام این است که شما فقط یک بار درست ازدواج نمی کنید و سپس بقیه سالهای خود را در کنار هم ساحل می گذرانید. این هرگز به شما یک ازدواج عالی نخواهد داد ، اما ادامه دادن "پیگیری" هر بار کار خواهد کرد!

PURSUE ، PURSUE در ازدواج ، ازدواج مسیحی ، ازدواج خوب ، ازدواج عالی ، خدا ، مسیحی ، متوقف نمی شود ، متوقف کردن مسیر ، متوقف کردن
اظهار نظر
برای دریافت هر پست وبلاگ از طریق ایمیل هر روز صبح مشترک شوید.

 

 

منبع :  sanykala