قبل از شروع سفر با راهنمای Cock Ring ، بگذارید بلافاصله به این س answerال پاسخ دهم. نه حلقه های خروس ، نه از نظر طول و نه از نظر اندازه ، آلت تناسلی مرد را بزرگ نمی کنند ، حداقل نه در حد انتظار و نه به طور دائمی. اگر برای یافتن پاسخی برای این س ofال خود اینجا هستید ، اکنون آن را دریافت کرده اید ، می توانید صفحه را ترک کنید اما باعث می شود اطلاعات زیادی درباره احساسات منحصر به فردی که ممکن است در حین رابطه جنسی با حلقه خروس داشته باشید ، از دست بدهید. فقط بگو

شورت ویبره دار قیمت
وبلاگ هوشمند بزرگسالان تمام اطلاعاتی را که ممکن است درباره حلقه های خروس نیاز داشته باشید و همچنین بهترین نکات برای دستیابی به حداکثر لذت های جنسی را به خوانندگان ارائه می دهد. دسته مورد علاقه بسیاری از افراد در وبلاگ بزرگسالان حلقه های خروس است زیرا آنها کارآمد هستند و مشکلی برای سلامتی ندارند. حلقه خروس برای کمک به مردان در انجام نعوظ و ایجاد احساسات استثنایی در هنگام رابطه جنسی و بعد از انزال بسیار موثر است که نه تنها ذهن شما را به باد می دهد بلکه بانوی شما را نیز با لذت از بین می برد. حلقه های خروس بر اساس آناتومی مردان ساخته شده و با تاخیر در انزال کار می کنند ، بنابراین به شما در نعوظ سخت تر و انزال و نعوظ قوی تر کمک می کند. این به این دلیل است که نعوظ پس از جریان خون در آلت تناسلی به دلیل تحریک جنسی رخ می دهد. با این حال ، وقتی فرد دچار مشکلات فیزیولوژیکی یا روانی شود ، به خصوص پس از سن خاصی که باعث اختلال در نعوظ می شود ، خون می تواند برگردد. استفاده از حلقه خروس با تنگ کردن جریان آن مانع از بازگشت خون به بدن می شود - بسیاری از افراد با مشکلات نعوظ با استفاده از پمپ آلت تناسلی برای رفع نعوظ و حلقه خروس آن را برطرف می کنند. خون در آلت تناسلی نعوظ سخت تر و بدون وقفه را ایجاد می کند و حلقه خروس باعث انزال بیشتر می شود و همه می توانند بدون توجه به اینکه آیا اختلال نعوظ دارند یا نه ، از آنها استفاده کنند. وقتی خون توسط حلقه خروس به آلت تناسلی محدود شود ، آلت تناسلی مرد کمی بزرگتر می شود. با این حال ، حلقه های خروس برای بزرگ شدن آلت تناسلی مرد یا افزایش دور آن طراحی نشده اند اما در هنگام رابطه جنسی احساسات منحصر به فردی ایجاد می کنند.

اندازه خروس

صادقانه بگویم ، اندازه مهم است. اما نه به روشی که تصور می کنید. صدها مرد در آنجا وجود دارند که آلت تناسلی بزرگ "استعداد" دارند. با این حال ، آنها به طور کلی *** هشدار تعمیم *** فکر می کنند که این تنها نگرانی در مورد رابطه جنسی است و آنها حق دارند با آلت "بزرگ" خود هر کاری دوست دارند انجام دهند. *** چند جمله بعدی برای کسانی است که مردان هستند *** اکثر آنها قادر نیستند (به دلیل) "وقف" خود نجیب زاده باشند. آنها مانند یک احمق رفتار می کنند ، با شما مانند یک خاک رفتار می کنند و به همین دلیل است که می گویم "اندازه مهم است". یکی از آنها نباشید ، با یکی از آنها نباشید ، وقت خود را تلف نکنید. البته تعداد کمی از افراد زیبا هستند که موفق به تکامل خود شده اند. اگر در میان این گروه از مردان یکی پیدا کردید ، آنها را با میوه های باغ پنهان خود تغذیه کنید و آنها را نوازش کنید. *** انتهای موضوع فرعی *** به هر حال ، اجازه دهید به موضوع اصلی ما ، راهنمای حلقه خروس برگردیم.