اسپری لیدوکائین یک روش موثر برای درمان انزال زودرس است. با این حال ، از تنها گزینه درمانی دور است. راه های دیگر برای افزایش زمان انزال و درمان انزال زودرس عبارتند از:

داروی SSRI (مهارکننده انتخابی جذب مجدد سروتونین) مانند سرترالین که می تواند انزال را به تأخیر بیندازد و عملکرد جنسی را در مردان مستعد PE از بین ببرد.
تکنیک های جنسی ، مانند استراتژی "توقف شروع" و "فشار" ، می توانند احساس را در حین فعالیت جنسی کاهش دهند و به شما کمک کنند زودتر از آنچه دوست دارید از انزال جلوگیری کنید.
خودارضایی قبل از رابطه جنسی. به همان اندازه که ساده به نظر می رسد ، خودارضایی قبل از رابطه جنسی می تواند به افزایش زمان انزال کمک کند. در دوره مقاوم سازی (زمان بهبودی بین ارگاسم) ، ارگاسم دوباره در حین رابطه جنسی برای شما بسیار دشوارتر است.
رفتاردرمانی. مطالعات نشان می دهد که رفتار درمانی می تواند یک درمان موثر برای PE باشد. در یک مطالعه ، مردان مبتلا به PE که با استفاده از یک دوره درمانی شش بار تحت درمان قرار گرفتند ، نمرات CIPE-5 (نمره ای که برای ارزیابی عملکرد جنسی استفاده می شود) بالاتر از قبل از درمان بود.
راهنمای ما برای جلوگیری از انزال زودرس ، همه این روش های درمانی را با اطلاعات واقعی و پشتیبانی از علوم برای هر گزینه درمانی ، با جزئیات بیشتری پوشش می دهد.

درباره انزال زودرس بیشتر بدانید
مقابله با انزال زودرس می تواند یک تجربه استرس زا باشد. با این حال ، لازم نیست دائمی باشد. از اسپری لیدوکائین گرفته تا تمرینات رفتاری ، روش های بی شماری برای درمان PE و بهبود عملکرد جنسی شما وجود دارد.

اینجا