درباره این مورد
هدف ما این است که اطلاعات دقیق محصول را به شما نشان دهیم. تولید کنندگان ، تأمین کنندگان و دیگران آنچه را که شما در اینجا مشاهده می کنید ارائه می دهند ، و ما آن را تأیید نکرده ایم. سلب مسئولیت ما را ببینید
کاندوم های غیر لاتکس روغنی اصلی SKYN ، 24 تعداد
این فقط جعبه کاندوم نیست. این جدیدترین فناوری کاندوم برای یک تجربه جنسی صمیمی است. مواد SkynFeel ما نرم و راحت است ، برای طبیعی ترین جا و احساس. شما در حال برگزاری بلیط برای تجربه ای با حساسیت باورنکردنی هستید ، که عملا به شما و شریک زندگی تان اجازه می دهد همه چیز را حس کنند. این فقط جعبه کاندوم نیست. این نزدیکترین چیز برای پوشیدن چیزی نیست. کاندوم های غیر لاتکس Skyn ​​سبک زندگی لذت جسمی فوق العاده ای را ارائه می دهند. این کاندومهای فوق العاده نازک حداکثر حس را منتقل می کنند و برای راحتی و سهولت نفوذ از قبل روغنکاری می شوند. شما در هر بسته بندی 24 کاندوم دریافت می کنید ، هر زمان که اتفاق می افتد شما را در انبار نگه می دارد. این کاندوم های پلی ایزوپران عاری از لاتکس هستند که اگر شما یا شریک زندگی تان آلرژی دارید ایده آل است. بهترین جنس زندگی خود را تجربه کنید!

مواد نرم غیر لاتکس.
کاندوم های تجاری LifeStyles® Skyn® محافظت در برابر بارداری می کنند و در صورت استفاده صحیح ، به کاهش خطر انتقال عفونت HIV (AIDS) و بسیاری دیگر از عفونت های مقاربتی کمک می کنند.
شکل مستقیم با نوک مخزن.
روان کننده فوق العاده روان و ماندگار.
مواد نرم غیر لاتکس با استحکام لاتکس حق بیمه.
رنگ طبیعی.
ساخته شده از Skyn ​​Feel ™ ، یک ماده غیر لاتکس با تکنولوژی پیشرفته ، که بسیار نرم و راحت به نظر می رسد ، آن را به سختی قابل توجه خواهید دید.
به صورت الکترونیکی 100٪ تست شده است.
ایده آل برای افرادی که به آلرژی لاتکس یا حساسیت به لاتکس دارند
روغن کاری شده با ماندگاری فوق العاده روان و طولانی مدت.
هر کاندوم بصورت الکترونیکی مورد آزمایش قرار می گیرد تا بالاترین استانداردهای ایمنی و قابلیت اطمینان را رعایت کند.
عناصر:
مواد لازم: کاندوم های روغنی غیر لاتکس.

جهت ها:
دستورالعمل: از گرمای بیش از حد خودداری کنید. در دمای اتاق ذخیره کنید. برای حداکثر محافظت ، دستورالعمل ها و توصیه های احتیاطی چاپ شده در داخل این کارتن را بخوانید و دنبال کنید.

مرجع : ثانیکالا