حق جوانان در بارداری در دانشگاه کنیاتا
توسط: SAMMY MACHARIA

جوانان از نظر جنسی فعال هستند. این یه حقیقته. برای دانشجویان دانشگاه در سراسر کنیا ، از جمله در دانشگاه خودم ، دانشگاه Kenyatta ، من این را درست می دانم.

این بدان معناست که دستیابی و در دسترس بودن اطلاعات صحیح و دوستانه جوانان درباره بهداشت جنسی و تولید مثل به یک ضرورت تبدیل شده است.

من یکی از 50 مشاور همتا در دانشگاهم هستم. به عنوان یک گروه ، ما یاد گرفته ایم که واقعاً نمی توانیم نحوه و زمان رابطه جنسی را کنترل کنیم ، اما می توانیم اطمینان حاصل کنیم که همسالان ما مسئولیت دارند و رابطه جنسی ایمن دارند ، با اطمینان از دسترسی آنها به اطلاعات مورد نیاز برای انتخاب ایمن

با تشکر از جلسات آموزش و آگاهی که توسط Pathfinder تسهیل شده است ، من و مشاوران هم سن و سال من توانسته ایم اطلاعات مثبت سلامت در مورد کاندوم زن را با همسالان خود به اشتراک بگذاریم. ثابت شده است که این اطلاعات برای کمک به توانمندسازی جوانان ، به ویژه زنان جوان ، در انجام انتخابهایی که برای آنها مناسب است ، بسیار حیاتی است ، بنابراین آنها می توانند زندگی مورد نظر خود را به پیش ببرند.

هنگامی که ما شروع به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد کاندوم زنانه FC2 کردیم ، بسیاری از دانشجویان دختر به آن علاقه نشان داده اند ، و بسیاری ترجیح می دهند از آن به عنوان پیشگیری از بارداری استفاده کنند.

آنا ، دانشجوی سال سوم اقتصاد ، می گوید: "یکی از دلایل استفاده من از کاندوم زنانه FC2 این است که به ما (زنان) کمک می کند تا سلامت جنسی خود را کنترل کنیم. کاندوم زنانه نه تنها از ما در برابر HIV و بارداری ناخواسته محافظت می کند ، بلکه بیماری های مقاربتی مانند HPV و تبخال نیز محافظت می کند. "

از زمان شروع کار ، بازخورد مثبتی در مورد چگونگی کمک FC2 به محافظت از دانشجویان دختر در برابر "پنهان کاری" - برداشتن کاندوم بدون توافق یا عمل از بین بردن کاندوم پنهانی کاندوم در هنگام عمل توسط یک شریک جنسی شنیده ایم.

این فقط روشی دیگر است که در آن پروژه FC2 به تأثیر مثبت بر زندگی جوانان در KU کمک کرده است.

و این پروژه فقط به سود زنان جوان نیست.

جاش ، دانشجوی سال چهارم موسیقی ، این را گفته بود: "من فکر می کنم بیشتر مردان دوست ندارند از کاندوم های مردانه استفاده کنند اما از کاندوم زنانه بدشان نمی آید زیرا احساس تفاوتی ندارد. یک اندازه کاملاً متناسب با FC2 است بنابراین مهم نیست که آلت تناسلی مرد چه اندازه ای دارد. "

با وجود تأثیر مثبتی که پروژه FC2 بر دانشگاه من گذاشت ، هنوز کارهای زیادی برای انجام وجود دارد. بسیاری از زنان و مردان هنوز در مورد FC2 اطلاعاتی ندارند ، بسیاری از آنها هرگز حتی چیزی را ندیده اند ، چه رسد به نحوه استفاده از آن و مزایای آن.

در سال 2013 ، تخمین زده شده است که 144 میلیون کاندوم مردانه به کنیا حمل شده است و تنها 1.7 میلیون کاندوم زنانه - یک نمونه مناسب این است که دسترسی و در دسترس بودن کاندوم زنانه FC2 هنوز محدود است و برای رفع این شکاف باید اقدامات بیشتری انجام شود.

با حرکت به جلو ، کاندوم زن همچنان یک ابزار مهم در مبارزه با HIV و AIDS ، بارداری ناخواسته و STI و STD است - و بنابراین ، من برای همه مشاوران همتای دانشگاه کنیاتا صحبت می کنم ، برای افزایش تقاضا برای ، دسترسی و در دسترس بودن FC2.

اینجا

عکس کاندوم زنانه قیمت    

کاندوم زنانه خرید    

خرید کاندوم زنانه    

کاندوم زنانه دیجی کالا    

قیمت کاندوم زنانه    

کاندوم زنانه قیمت    

فروش قیمت کاندوم زنانه    

کاندوم زنانه    

کاندوم بانوان    

فروش کاندوم زنانه    

خرید پستی کاندوم زنانه    

کاندوم زنانه    

کاندوم نسائی    

خرید کاندوم زنانه    

مدل کاندوم زنانه    

کاندم زنانه    

کاندوم زنانه از کجا بخریم    

کاندوم دخترانه    

گذاشتن کاندوم عکس کاندوم زنانه قیمت    

کاندوم‌زنانه    

کوندوم نسائی    

کاندوم زنان    

کاندوم زنونه

کاندوم دخترونه    

کاندوم‌ زنانه    

کاندم‌زنانه    

کاندوم های زنانه    

کاندوم دختر

کاندوم زن    

کاندوم.زنانه    

کاندون زنانه