انتخاب اندازه حق کاندوم
برای بسیاری از مردم خرید کاندوم می تواند یک روند گیج کننده باشد. استفاده بی خطر ، لذت بخش و م conثر از پیشنهادهای "یک اندازه متناسب با همه" نیست. مناسب بودن کاندوم کلید راحتی و محافظت قابل اطمینان برای هر دو شریک زندگی است. هنگامی که کاندوم بیش از حد بزرگ باشد ، می تواند در حین مقاربت از بین برود. خیلی کوچک ، مستعد شکستن است. بهترین کاندوم کاندومی است که کاملاً متناسب شما باشد.

در بررسی اخیر اندازه کاندوم از 3000 مرد

25٪ از تنگ بودن کاندوم شکایت داشتند
15٪ موارد کاندوم "خیلی شل" را گزارش کردند.
44٪ از شرکت کنندگان در نظرسنجی ادعا کردند که کاندوم در هنگام استفاده یا لغزیده یا شکسته شده است.
50٪ احساس کردند که کاندوم ها به طور کلی مناسب نیستند.
به عبارت دیگر ، نگران کننده 50٪ از کاربران کاندوم نه تنها رابطه جنسی بد ندارند ، بلکه رابطه جنسی بد خطرناک دارند که غیر قابل توجیه و غیر ضروری است.

خرید کاندوم عروسکی   با انتخاب اندازه مناسب کاندوم ، رابطه جنسی امن می تواند بهترین جنسیت شما باشد.

GLYDE شما را با سه اندازه ULTRA ، MAXI و SLIMFIT پوشش داده است

ULTRA کاندوم استاندارد و متوسط ​​ماست. عرض: 2.09 اینچ / 53 میلی متر ، طول 7.48 اینچ / 190 میلی متر

MAXI بزرگ است (قابل مقایسه با معمولی فوق العاده بزرگ). عرض: 2.20 "/ 56 میلی متر ، طول: 8.07" / 205 میلی متر

SLIMFIT راحت و محکم است. عرض 1.92 "/ 49 میلی متر ، طول: 6.69" / 170 میلی متر

عرض طعمهای آلی ULTRA: 2.09 ”/ 53 میلی متر ، طول 7.48” / 190 میلی متر

اندازه شما چیست؟
فهمیدن اندازه مناسب آسان است - همه آنچه شما نیاز دارید رشته ، خط کش یا نوار اندازه گیری و آلت تناسلی ایستاده است.

نحوه کار:

1. به منظور اندازه گیری دقیق آلت تناسلی مرد ، ابتدا باید یک آلت تناسلی مرد قائم داشته باشید (از آنجا که اندازه آلت تناسلی در هنگام شل بودن یک اندازه گیری دقیق نیست). چگونگی انتخاب خود برای انجام این کار به خود شما بستگی دارد. اما تا زمانی که آلت تناسلی شما موقعیت مناسب را بدست نیاورد ، نمی توانیم بیشتر در تعیین اندازه آلت تناسلی مرد حرکت کنیم!

2. اندازه آلت تناسلی مرد را اندازه بگیرید - با اندازه گیری طول آلت تناسلی خود را شروع کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید استفاده از خط کش یا نوار اندازه گیری است. خط کش یا نوار اندازه گیری را در پایین آلت تناسلی خود قرار دهید (جایی که به بدن شما متصل می شود - مطمئن شوید که تا آنجا که می توانید به استخوان شرمگاهی فشار دهید زیرا چربی در واقع می تواند طول آلت شما را پنهان کند). طول آلت تناسلی خود را با مشخص کردن طول آن از پایه تا انتهای نوک ، اندازه بگیرید. این عدد را یادداشت کرده و به آن "طول آلت تناسلی مرد" بزنید.

3. آلت تناسلی مرد را اندازه بگیرید - اکنون شما در اطراف آلت تناسلی خود اندازه گیری خواهید کرد ، در واقع اندازه / ضخامت آن یا دور آلت تناسلی مرد را تشخیص می دهید. برای این مرحله ، شما باید از یک رشته (یا چیزی شبیه به آن) یا یک نوار اندازه گیری نرم استفاده کنید. رشته را یک بار دور ضخیم ترین قسمت شافت / بدنه آلت تناسلی راست خود بپیچید (بله ، هنوز هم باید به حالت ایستاده قرار بگیرد!). محل اتصال رشته را علامت گذاری کنید و سپس فاصله رشته را با خط کش اندازه بگیرید. شما می توانید همین کار را با نوار اندازه گیری نرم انجام دهید ، و فقط هنگامی که به اطراف آلت تناسلی مرد رسیدید ، اندازه گیری را علامت گذاری کنید. این شماره را یادداشت کرده و برچسب "دور آلت تناسلی مرد" را بزنید.

شما می توانید عرض یا قطر آلت تناسلی مرد را با تقسیم اندازه گیری دور دور بر 3.14 تعیین کنید.

4. عالی! اکنون شما ایده خوبی در مورد اندازه آلت تناسلی خود دارید و زمان آن برای قسمت جالب است (دیگر به آلت تناسلی مرد احتیاج نیست). وقت آن رسیده است که اندازه آلت تناسلی خود را با اندازه متوسط ​​آلت تناسلی مرد مقایسه کنید. به طور معمول ، طول نعوظ متوسط ​​طول آلت تناسلی مردانه 5.5 تا 6.3 اینچ (7/139 تا 160،02 میلی متر) و دور آن بین 4.5 تا 5.1 اینچ (114.3 تا 129.54 میلی متر) است. قطر متوسط ​​(عرض آلت تناسلی مرد) در حدود 1.4 تا 1.6 اینچ (35.56 تا 40.64 میلی متر) است. اگر اندازه گیری آلت تناسلی مرد به این میانگین ها نزدیک است ، پس یک کاندوم با اندازه استاندارد باید دقیق ترین تناسب را برای شما فراهم کند. به خاطر داشته باشید که کاندوم باید آلت تناسلی شما را کاملاً بپوشاند و در نوک آن فضای کمی برای گرفتن انزال داشته باشد.

نکات اضافی
بهتر است هنگام مقایسه اندازه کاندوم ، از عرض کاندوم استفاده شود. به عنوان یک راهنمای کلی ، کاندوم ها با عرض 1.75 تا 2 اینچ (44.45 تا 50.8 میلی متر) به طور معمول استاندارد در نظر گرفته می شوند ، در حالی که کسانی که زیر 1.75 اینچ هستند ، دسته بندی می شوند و کاندوم های بیش از 2 اینچ بزرگ هستند.

طول رفتن ممکن است گیج کننده باشد زیرا تولید کنندگان مختلف کاندوم از اندازه گیری های کمی متفاوت استفاده می کنند ، بنابراین آنچه که یک تولید کننده بزرگ می نامد ممکن است در واقع برای دیگری استاندارد باشد. به همین دلیل ، کاندوم های استاندارد ممکن است طولی بین 7.25 تا 7.8 اینچ (184.15 تا 198.12 میلی متر) داشته باشند. طول کاندوم های راحت ممکن است 7 تا 7.8 (177.8 تا 198.12 میلی متر) باشد. طول کاندوم های بزرگ از 7.25 تا 8.1 اینچ (184.15 تا 205.74 میلی متر) است.

Ref: Dawn، Stacey M.Ed، LMHC (به روز شده در 24 آگوست 2011) نحوه اندازه گیری اندازه آلت تناسلی مرد ، بازیابی شده در 15 مه 2013 از www.About.com

 


خرید کاندوم --ok

قیمت کاندوم ---ok

خرید کاندوم خوراکی--ok 

قیمت کاندوم برقی----ok

کاندم قیمت ---ok

طرز استفاده از کاندوم----ok

خرید کاندوم برقی----ok

کدام کاندوم بهتره---ok

خرید کاندوم عروسکی

خرید کاندوم خوراکی

کاندوم برقی دیجی کالا

خرید کاندوم پرداخت در محل


خرید کاندوم دهانی

بهترین کاندوم

کاندوم دیجی کالا

خرید دیلدو از دیجی کالا

کاندوم عروسکی

خرید کاندوم خاردار

قیمت بهترین کاندوم

بهترین کاندوم نی نی سایت

بهترین کاندوم تاخیری

بهترین کاندوم فضایی

بهترین کاندوم دیجی کالا

خرید کاندوم

بهترین کاندوم برای لذت بیشتر

بهترین کاندوم تاخیری نی نی سایت

بهترین نوع کاندوم

انواع کاندوم و موارد استفاده

کاندوم دیجی کالا

بهترین مارک کاندوم

بهترین کاندوم تاخیری

کاندوم کاپوت

بهترین مارک کاندوم نی نی سایت

بهترین مارک کاندوم ضد حساسیت

قیمت کاندوم

کاندوم دیجی کالا

بهترین مارک کاندوم برای جلوگیری از بارداری

بهترین مارک کاندوم که پاره نشه

خرید کاندوم ساگامی

بهترین مارک کاندوم نی نی سایت

بهترین مارک کاندوم خاردار

بهترین مارک کاندوم تاخیری

بهترین کاندوم تاخیری

بهترین کاندوم برای لذت بیشتر

بهترین کاندوم تاخیری در داروخانه ها