درباره این مورد
هدف ما این است که اطلاعات دقیق محصول را به شما نشان دهیم. تولید کنندگان ، تأمین کنندگان و دیگران آنچه را که شما در اینجا مشاهده می کنید ارائه می دهند ، و ما آن را تأیید نکرده ایم. سلب مسئولیت ما را ببینید


بگذارید DUREX یک بهشت ​​جزیره ای کوچک را به اتاق خواب شما اضافه کند! دامنه گرمسیری Durex دارای کاندوم های چند رنگی با چندین عطر و طعم هیجان انگیز برای افزایش هیجان بین شما و شریک زندگی شما است. این کاندوم ها برای آقایان حاوی طعم های هیجان انگیز و متنوعی مانند پرتقال گرمسیری ، موز ، سیب و توت فرنگی هستند. کاندوم های مخصوص روغن کاری شده شما و همسرتان حداکثر لذت و احساس را دارند. شکل آسان کاندوم Durex باعث راحتی راحت در پوشیدن آنها می شود.
مواد مخلوط پوشیده شده میوه ای TROPical - کاندوم های چند رنگ با چندین عطر و رایحه جالب از جمله سیب ، پرتقال ، توت فرنگی و موز.
عملکرد - کاندوم Durex به منظور افزایش تجربه جنسی برای شما و شریک زندگی شما طراحی شده است.
رضایت - این کاندومهای بسیار خوب Durex باعث افزایش حساسیت می شوند و برای تقویت احساس اضافی روغن کاری می شوند.
COMFORT - کاندوم Durex از نوع ساده ای برخوردار است که باعث می شود راحت تر پوشانده شود و راحتی آن با نوک مخزن پوشیده شود.
تست شده و قابل اعتماد - این کاندوم ها برای مردان 100٪ بصورت الکترونیکی برای استحکام ، انعطاف پذیری و قابلیت اطمینان آزمایش می شوند. Durex نام تجاری شماره 1 کاندوم در جهان است که بیش از 80 سال به آن اعتماد دارد.

نشانه ها:
استفاده از نشانه ها را متوقف کنید: کاندوم های لاتکس خطرات بارداری و عفونت های مقاربتی را به طور کامل از بین نمی برد. کاندوم لاتکس می تواند خطر انتقال STI به سر یا آلت تناسلی را کاهش دهد. با این حال ، برخی از STI ها نیز می توانند با تماس جنسی دیگر منتشر شوند. برای به دست آوردن بیشترین محافظت از کاندوم لاتکس ، هر بار که رابطه جنسی دارید از یک مورد صحیح استفاده کنید.

هشدار:
توجه: این محصول حاوی لاتکس لاستیکی طبیعی است که ممکن است باعث بروز واکنشهای آلرژیک شود. احتیاط: از روان کننده های روغنی مانند ژله نفتی ، روغن های گیاهی / معدنی یا کرم سرد استفاده نکنید ، زیرا این موارد ممکن است به کاندوم لاتکس آسیب برساند. توجه: این محصول حاوی لاتکس لاستیکی طبیعی است که ممکن است باعث بروز واکنشهای آلرژیک شود. اگر به محصولات لاستیکی لاستیک حساسیت دارید ، قبل از استفاده با پزشک خود مشورت کنید. از هر کاندوم فقط یک بار استفاده کنید. در جای خشک و خنک (زیر 100 درجه فارنهایت) ذخیره کنید و از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید. از گرمای بیش از حد خودداری کنید. این بسته کاملاً آشکار است. در صورت خراب شدن ورق های کارتن یا کاندوم از آن استفاده نکنید.

جهت ها:
دستورالعمل: برای بهره مندی بیشتر ، دستورالعمل های موجود در این بسته را با دقت دنبال کنید.

دستورالعمل مراقبت از پارچه: N / A؛

 

 

مرجع : ثانیکالا