درباره این مورد
هدف ما این است که اطلاعات دقیق محصول را به شما نشان دهیم. تولید کنندگان ، تأمین کنندگان و دیگران آنچه را که شما در اینجا مشاهده می کنید ارائه می دهند ، و ما آن را تأیید نکرده ایم. سلب مسئولیت ما را ببینید


با هر بسته بندی این مجموعه ، هر تجربه جدیدی را ایجاد کنید! Durex Pleasure Pack شامل ترکیبی از کاندوم های بسیار خوب لاتکس (کاندوم فوق العاده حساس ، شدید ، گرمسیری و پرفیکس) است که هر دو برای تقویت رابطه جنسی برای شما و شریک زندگی شما طراحی شده اند. با ترکیبی هیجان انگیز و تحریک همراه با بوی مطبوع در هر کاندوم همراه است. کاندوم های بسیار خوب Durex اطمینان حاصل کنید که حساسیت را بیشتر کرده و کاندوم های مردانه حاوی روان کننده حساس کننده را به تأخیر می اندازند تا به ماندگاری بیشتری کمک کند. همچنین ، شکل آسان کاندوم Durex باعث می شود که پوشیدن آن راحت باشد.
بسته PLEASURE ASSORTED PLEASURE - انتخاب حق بیمه کاندوم حاوی 42 کاندوم لاتکس بسیار ریز.
عملکرد - کاندوم Durex برای احساس و تحریک به منظور تقویت رابطه جنسی هم برای شما و هم برای همسرتان طراحی شده است.
رضایت - کاندومهای بسیار خوب باعث ایجاد حساسیت اضافی می شوند و برای تقویت حساسیت اضافی روغن کاری می شوند.
COMFORT - کاندوم Durex از نوع ساده ای برخوردار است که باعث می شود راحت تر پوشانده شود و راحتی آن با نوک مخزن پوشیده شود.
تست شده و قابل اعتماد - این کاندوم ها برای مردان 100٪ بصورت الکترونیکی برای استحکام ، انعطاف پذیری و قابلیت اطمینان آزمایش می شوند. Durex نام تجاری شماره 1 کاندوم در جهان است که بیش از 80 سال به آن اعتماد دارد.


نشانه ها:
توقف استفاده از نشانه ها: برای بهره مندی بیشتر ، دستورالعمل های موجود در این بسته را با دقت دنبال کنید. کاندوم های لاتکس خطرات بارداری و عفونت های مقاربتی را به طور کامل از بین نمی برد. کاندوم لاتکس می تواند خطر انتقال STI به سر یا آلت تناسلی را کاهش دهد. با این حال ، برخی از STI ها نیز می توانند با تماس جنسی دیگر منتشر شوند. برای به دست آوردن بیشترین محافظت از کاندوم لاتکس ، هر بار که رابطه جنسی دارید از یک مورد صحیح استفاده کنید.

عناصر:
مواد لازم: لاستیک طبیعی لاستیک.

این مورد را کاوش کنید

 

منبه : sanykala