درباره این مورد
هدف ما این است که اطلاعات دقیق محصول را به شما نشان دهیم. تولید کنندگان ، تأمین کنندگان و دیگران آنچه را که شما در اینجا مشاهده می کنید ارائه می دهند ، و ما آن را تأیید نکرده ایم. سلب مسئولیت ما را ببینید
مجموعه کاندوم های لاتکس روغنی ، مجموعه ای از LifeStyles Pleasure ، 30 تعداد
این فقط جعبه کاندوم نیست. بسته بندی متنوع کاندوم های Ultimate Smooth Premium Premium Ultimate Smooth Collection Assortment Ultimate Smooth Collection Assortment باعث می شود که رابطه جنسی سرگرم کننده و هیجان انگیز باشد. انواع مختلفی از جمله Thyn وجود دارد که امکان انتقال احساس بیشتر را فراهم می کند. Everlast Intense برای تحریک او طاقت فرسا است و یک ترکیب بی حس کننده را برای طولانی تر کردن لذت خود دارد. این نوع بسته بندی کاندوم های Ultra Smooth Premium Supplements مجموعه سبک زندگی بیشتر احساس می کند که اصلاً چیزی ندارید. انواع Skyn ​​از مواد پلی پروپیلن تهیه شده و برای افرادی که آلرژی به لاتکس دارند مناسب است. کاندوم های طعم دهنده و رنگها سرگرم کننده و طعم دهنده های میوه ای هستند تا فالوکسی را برای انجام آن لذت بخش تر کنند. مجموعه زندگی مجموعه ای از لذت سبک های جدید کاندوم های فوق العاده صاف و پریمیوم را در والمارت محلی خود پیدا کنید!

کاندوم های پریمیوم مجموعه حق بیمه مجموعه سبک زندگی
لذت سبک زندگی
مجموعه کاندوم های پریمیوم فوق العاده روان
انواع کاندوم فوق العاده حساس ، طعم دهنده و رنگ ، Skyn ​​، Everlast Intense و Thinz
30 کاندوم لذت سبک زندگی در هر بسته
نکات مخزن با خیال راحت مایع منی را جذب می کند
هشدار:
احتیاط: این محصول دارای لاتکس لاستیکی طبیعی است که می تواند باعث واکنش آلرژیک شود. اطلاعات مهم. • کاندوم های لاتکس خطرات بارداری و عفونت های مقاربتی را به طور کامل از بین نمی برد. • برای گرفتن بیشترین محافظت از کاندوم لاتکس ، هر بار که رابطه جنسی دارید از یک مورد صحیح استفاده کنید. لطفاً جهت استفاده در داخل بسته را مشاهده کنید. • بسیاری از STI ها وجود دارد. کاندوم لاتکس می تواند خطر انتقال STI به سر یا آلت تناسلی را کاهش دهد. با این حال ، برخی از STI ها نیز می توانند با تماس جنسی دیگر گسترش پیدا کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حفاظت از STI ، لطفاً اطلاعات داخل بسته را مطالعه کنید. • اگر فکر می کنید STI دارید ، با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاندوم یا STI ، با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی یا آژانس بهداشت عمومی تماس بگیرید.

جهت ها:
دستورالعمل: از گرمای بیش از حد خودداری کنید. در دمای اتاق ذخیره کنید.

این مورد را کاوش کنید

 

منبع :   sanykala