توضیحات محصول
ژل تنگ کننده واژن طبیعی Namyaa از نظر علمی ثابت شده است که رطوبت و قدرت طبیعی را بازیابی می کند ، بنابراین می توانید اعتماد به نفس جنسی و سلامت واژن را بازیابی کنید. علاوه بر تنگ کردن واژن و تقویت دیواره های واژن ، این فرمول پیشرفته همچنین به از بین بردن بو های ناخوشایند ، پر کردن روغن کاری طبیعی ، تسکین پوست خشک یا تحریک شده و افزایش لذت جنسی کمک می کند.

https://sanykala.com/Product/BKP-19775/akao-permanent-vaginal-tightening-gel-1-box/

ژل تنگ کننده واژن در داروخانه

قیمت شیاف تنگ کننده واژن

عوارض ژل تنگ کننده واژن

ژل تنگ کننده واژن موجود در داروخانه ها

کرم تنگ کننده واژن

درمان تنگی واژن

 تنگ کننده واژن
 
ژل تنگ کننده واژن در داروخانه

قیمت شیاف تنگ کننده واژن

عوارض ژل تنگ کننده واژن

ژل تنگ کننده واژن موجود در داروخانه ها

کرم تنگ کننده واژن

درمان تنگی واژن

برای تنگ شدن واژن چی استفاده کنیم

روشهایی برای تنگ کردن واژن
 

ویژگی ها و مزایا:

ترمیم واژن ، انقباض و تغییر شکل دیواره های واژن است
غنی شده با عصاره مانجاکانی که برای محکم کردن و تنگ کردن دیواره های واژن استفاده می شود
خواص قابض جلوه های محکم فوری می دهد
خاصیت آنتی اکسیدانی دیواره های واژن را تقویت می کند تا از بین رفتن خاصیت ارتجاعی ناشی از پیری ، تغییرات هورمونی و زایمان را معکوس کند.
اقدامات ضد عفونی کننده طبیعی به جلوگیری از عفونت کمک می کند
بوها را از بین می برد و خارش را تسکین می دهد

درباره نام تجاری: شرکت پیشرو در صنعت پوست طبیعی IndiaA - 'Namyaa' پس از سالها تحقیق و نوآوری برخی محصولات عالی برای مراقبت از پوست را تهیه کرده است که با استفاده از صفر اثرات علمی اثبات شده و ایمن هستند. آنها همیشه محصولات جدیدی را تکامل و نوآوری کرده اند که همین امر باعث شده است تا الان سبد درمان های مراقبت از پوست بسیار بزرگ باشد. فرمول شگفت انگیز سرم Namyaa Lightening نقاط صمیمی شما را تقویت می کند. اکثر مردم دوست ندارند در مورد مناطق صمیمی با دوستان / والدین یا حتی با کارشناسان مراقبت از پوست خود صحبت کنند و برای آنها ، این محصول یک راه حل عالی است. خدماتی مانند سفید کردن صمیمی و مقعدی وجود دارد که این روزها بسیار رواج می یابد اما ایده خوبی برای همه نیست. به همین دلیل است که این ژل پوستی Intimate مورد تقاضای زیادی قرار دارد.

طیف وسیعی از بهداشت صمیمی موجود در Nykaa را کاوش کنید. محصولات بیشتر Namyaa را از اینجا خریداری کنید. می توانید در دنیای کاملی از بهداشت بهداشتی و درمانی Namyaa را مرور کنید.

MRP: 740


منبع :