1 خرید روغن خراطین 

1.1 روغن خراطین و تاثیرات عجیب و غریب آن

1.2 خواص روغن خراطین برای آقایان

1.3 خواص روغن خراطین برای خانم ها

1.4 لب: 

1.5 سینه:

1.6 گونه: 

1.7 باسن :

1.8 اثرات روغن خراطین برای بدنسازان چقدر است 

1.9 توصیه طبیب جهت مصرف

1.10 روش تشخیص روغن خراطین اصل از تقلبی :

1.11 روغن خراطین اصل صفات زیر را دارد :

خرید روغن خراطین 

روغن خراطین از جمله روغن هایی است که بسیار کامل و دارای بسیار خواص مناسبی برای شما می باشد. این روغن از نوعی کرم گرفته می شود که یکی از مهمترین خواص ان که مورد توجه خانم ها نیز قرار خواهد گرفت حجم دهندگی شگفت انگیز آن است. این روغن در طب بوعلی سینا نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه با روغن خراطین آشنا می شوید و خواص و مضرات آن را خواهید شناخت.

روغن خراطین و تاثیرات عجیب و غریب آن

ممکن است شما نیز از آن دسته افرادی باشید که تا به حال اسمی از روغن خراطین نشنیده اند . ما در این مقاله میخواهیم هر آنچه را که لازم است تا از روغن خراطین اصل بدانید برای شما بازگو کنیم .یا شاید هم از آن دسته افرادی باشید که میخواهید بدون هیچگونه عوارضی اندام یا عضو مورد نظر خود را حجم بدهید .کوچک بودن اندام نه زن میشناسد و نه مرد ! لذا بسیاری از زنان برای افزایش سایز اندام خود مانند : لب ، گونه ، سینه ، باسن و خط خنده و …. به سراغ روغن خراطین می روند . آقایان نیز اکثرا برای افزایش سایز آلت تناسلی این روغن را انتخاب می کنند . شاید شما با خودتان بگویید  این روغن ها تاثیری بر روی افزایش حجم نخواهند داشت و به سراغ راههایی نظیر جراحی های پر خطر و یا استفاده از روغن های شیمیایی بروید . در واقعیت روغن خراطین در صورتی که خالص و بدون پایه باشد میتواند تاثیر واقعی بر روی اندام بگذارد . روغن خراط از آن روغن هایی است که می توانید ۱۰۰ درصد به آن اعتماد کنید و نباید به اینکه از چه چیزی استخراج می شود حساسیت نشان دهید. در ادامه بیشتر با خواص روغن خراط اشنا خواهید شد.روغن خراطین یک روغن ۱۰۰% طبیعی است که از یک نوع کرم خاکی به نام “ایزینیا فتیدا” استخراج می شود. روغن خراطین در طب سنتی ایران و سایر کشورها به عنوان یک روش ۱۰۰% موثر نام برده شده است. این روغن هم اکنون در سراسر دنیا در حال تولید و عرضه میباشد و نتایج آن به همگان ثابت شده است. سالهای سال در طب سنتی آسیا و اروپا ، از روغن خراطین به عنوان بهترین درمان طبیعی کوچکی اندامها استفاده می شده است. در طول تاریخ همواره زیبایی یکی از مهمترین مسایلی بوده که بشر به دنبال آن بوده و تحقیقات بسیار زیادی راجع به آن انجام داده است. روغن خراطین بهترین کارآیی را در افزایش سایز و حجم اندامهای مختلف بدن دارد. بیشتر خواص روغن خراطین برای بزرگ کردن سینه ، لب ، باسن ، گونه ها و اندام تناسلی آقایان میباشد.

خواص روغن خراطین برای آقایان

 

خرید روغن خراطین

خرید روغن خراطین از داروخانه

خرید روغن خراطین از دیجی کالا

خرید روغن خراطین از عطاری

خرید روغن خراطین دیجی کالا

خرید روغن خراطین فتاح زاده

خرید روغن خراطین اصل از دیجی کالا

خرید روغن خراطین رویکا

خرید روغن خراطین اصل در تهران

خرید روغن خراطین روجا

خرید روغن خراطین تارگت

خرید روغن خراطین اصل هندی

خرید روغن خراطین اصلی


روغن خراطین دیجی کالا

قیمت روغن خراطین در داروخانه

روغن خراطین فتاح زاده

ایا روغن خراطین واقعیت دارد

روغن خراطین به انگلیسی

عوارض روغن خراطین

تشخیص روغن خراطین اصل

فیلم استفاده از روغن خراطین

خرید روغن خراطین اصل در اصفهان

خرید روغن خراطین اصل در شیراز

سوالات زیادی در رابطه با تاثیر خراطین بر آلت جنسی آقایان وجود دارد. شرکای جنسی غالبا به دنبال روشی برای افزایش سایز آقایان می باشند. این افزایش سایز هم به افزایش طولی و هم به افزایش سایز قطری برمی گردد. روغن خراطین با خاصیت حجم دهندگی و بزرگ کنندگی که دارد می تواند این نتیجه را به شما بدهد. علاوه بر این خراطین به دلیل افزایش گردش خونی که ایجاد می کند باعث می شود که شما ارضائی لذت بخش تر داشته باشید و اعتمادب به نفستان نیز بالاتر برود. هرچند سایز نرمال و طبیعی آلت جنسی مردان حدود ۱۵ سانتیمتر است ،اما خیلی از آقایان و بخصوص جوانان تمایل دارند طول آلتی بیش از ۲۰ سانتیمتر داشته باشند. افزایش طول و قطر آلت میتواند فوایدی داشته باشد که میتوان به این موارد اشاره کرد:  افزایش مدت زمان رابطه ی جنسی ، رابطه لذت بخش تر برای خود و شریک جنیسیتان ، ارضای قوی تر و لذت بخش تر ، آرامش روحی و روانی بیشتر ، افزایش اعتماد بنفس ، کاهش خمیدگی آلت ، افزایش قابلیت چندبار ارضا شدن پشت سر هم ، افزایش قدرت و شدت جهش منی هنگام ارضا شدندر حالت کلی برای افزایش طول آلت از روش های جراحی،کاهش وزن و دستگاه لارجرباکس و …استفاده میشود. اما روغن طبیعی خراطین راهی بسیار مطمئن ،کم خرج و با بیشترین بازدهی در بین روش های ذکر شده میتواند باعث افزایش طولی در حدود ۲تا ۵ سانتیمتر را در یک دوره ۶۰ تا ۹۰ روزه شود.

خواص روغن خراطین برای خانم ها

لب: 

خراطین 4 روغن خراطین اصل ثانیکالا 100 درصد طبیعی با غلظت بالا
بزرگ کردن لبها

یکی دیگر از اعضای صورت بخصوص صورت خانم ها،که عامل مهمی در زیبایی آنهاست.لب ها هستند.لب های نازک و باریک زیبایی دلنشینی ندارند و برعکس لب های حجیم و بزرگ بهمراه کمی آرایش میتواند چهره ای کاملا بینظیر و مطلوب از چهره نمایان کند.روش هایی که امروزه بکار میرود عمدتا تزریق ژل یا استفاده از دستگاه های پروتز میباشد. که جدای از هزینه بالا ،عوارض جبران ناپذیری نیز بهمراه دارد.روغن خراطین تارگت با قدرت شگفت انگیز در حجم گذاری میتواند گزینه بسیار مناسبی برای افزایش حجم و اندازه لب ها باشد.دوره استفاده از این روغن برای لب ها یکماهه و بطور معمول یکبار استفاده در روز است.

سینه:

خراطین 2 روغن خراطین اصل ثانیکالا 100 درصد طبیعی با غلظت بالا
بزرگ کردن سینه با خراطین

 روش های متعددی برای افزایش حجم و سایز سینه خانم ها وجود دارد.بعد از عمل جراحی که البته خطرناک ترین و پرهزینه ترین روش میباشد استفاده از حجم دهنده ها بیشترین تاثیر را دارد.کرم ها و ژل های حجم دهنده به دلیل ترکیبات شیمیایی موجود در آنها دارای عوارض متعدد مثل سیاه و لکه دار شدن عضو ،سوزش و خارش های طولانی مدت میباشند.روغن طبیعی خراطین با اثر گذاری بسیار بیشتر نسبت به کرم ها و ژل ها دارای کمترین عوارض مصرف میباشد

گونه: 

خراطین 3 روغن خراطین اصل ثانیکالا 100 درصد طبیعی با غلظت بالا
بزرگ کردن گونه و رفع چین و چروک

گونه ها نقش بسیار موثری بر زیبایی افراد بخصوص خانم ها دارد.امروزه با تزریق ژل به زیر گونه و یا گذاشتن پروتز گونه ،عمل زیبایی گونه را انجام میدهند.بدلیل حرکت ژل ها در زیر پوست و بوجود آمدن عوارضی مثل تورم ،کبودی و التهاب سلولی ، این نوع عمل در نزد بسیاری از متخصصان جراحی رد شده است.با استفاده از روغن خراطین اصل میتوانید حداکثر بعد از یک دوره یک ماهه و حداکثر چهل روزه به اندازه متناسب دلخواه و زیبایی مورد نظر دست یابید.

باسن :

بزرگ کردن باسن با خراطین روغن خراطین اصل ثانیکالا 100 درصد طبیعی با غلظت بالا
بزرگ کردن باسن با خراطین

 باسن ناحیه‌ ای از بدن است که به سختی با کمک ورزش فرم می‌گیرد. از طرفی شکل و اندازه باسن تأثیر قابل توجهی در زیبایی اندام یک فرد به خصوص زنان دارد. وقتی ورزش و تغذیه پاسخ مؤثری در تقویت باسن ندارد، افراد به فکر عمل های جراحی می افتند که تصمیمی بسیار پر هزینه و خطرناک بوده و می تواند مشکلات و نارضایتی های جبران ناپذیری را برای آن‌ها به همراه داشته باشد.در چنین شرایطی ما راهکار ساده‌تر و سالم‌تری را به شما پیشنهاد می دهیم و آن استفاده از روغن خراطین  می ‌باشد.شما با استفاده از روغن خراطین می توانید با هزینه های ناچیز و به صورت کاملا طبیعی و بدور از عوارض عمل های جراحی و استفاده از ژل ها و کرم های شیمیایی به سرعت به هدف خود برسید و از این موضوع رضایت و شادمانی همیشگی داشته باشد. بزرگ کردن و افزایش سایز باسن با استفاده موضعی از روغن خراطین علاوه بر رفع نارضایتی افراد از کوچکی باسن باعث زیبا کردن و ایجاد تناسب میان انحنای اندام‌های جنسی بدن زنان می‌شود. ترکیبات موجود در روغن خراطین با تقویت بافت های باسن و افزایش خونرسانی به این بافت ها می‌تواند با ایجاد تغییر شکل، افزایش حجم و بالا کشیدن عضلات، ظاهر زیباتری به این ناحیه بخشد.  خانم ها با استفاده از روغن خراطین در کمتر از ۱ ماه می توانند شاهد اثرات شگفت انگیز این روغن و رشد و سفت شدن بافت‌های ناحیه باسن خود بوده و در صورت استفاده منظم از این روغن در یک دوره ۳ تا ۴ ماهه بدون هیچگونه عوارضی تغییر سایز در اندام های خود را حس کنند و از این طریق زیبایی اندام‌های جنسی خود را بدست آورده و اعتماد به نفس و احساس رضایت در خود را تقویت نموده و افزایش دهند.

اثرات روغن خراطین برای بدنسازان چقدر است 

این روغن ها به خودی خود موجب افزایش حجم عضلات می شوند اما بدنسازان درصورتی که از روغن خراطین بعنوان مکمل بدنسازی استفاده نمایند باعث میشود که عضلات شما به علاوه حجم حتی خوش فرم هم میشود. به این خاطر زمانی که آن را بر روی پوست خود ماساژ میدهید پوست شما درحال رشد و درحال شکل گیری می باشد. مسلما زمانی که میخواهد فرم بگیرد شما ورزش میکنید تاثیر بسزایی در فرم گرفتن آن می شود.

توصیه طبیب جهت مصرف

اگر که به باشگاه بدنسازی رفته اید یا خیلی وقت است که فعالیت میکنید، توصیه میکنیم که از مکمل های شیمیایی استفاده نکنید و از روغن طبیعی برای افزایش حجم عضلات بدن، سینه، باسن و آلت تناسلی خود استفاده کنید به این خاطر که این محصول برای مردم عادی بازدهی بسیار خوبی داشته و برای شمایی که باشگاه میروید خیلی زودتر و حتی نتیجه بهتر دارد. طریقه مصرف برای بندسازان محترم  چند قطره بروی ناحیه هایی که قرار است بروی آن فعالیت کنید تا حجم آن قسمت افزایش یابد بریزید و به آرامی ماساژ دهید تا کاملاً روغن جذب شود . این عمل را روزی ۲ باز انجام دهید . زمان تقریبی درمان : زمان مشخصی نمی توان گفت چون هر چقدر به مصرف ادامه دهید تاثیر بهتر و بیشتر می شود . توجه داشته باشید که تاثیرگذاری بروی بدن هر ورزشکار متناسب با وضعیت جسمانی اش متفاوت است .

روش تشخیص روغن خراطین اصل از تقلبی :

سوال بسیاری از افراد این است که باوجود این همه فروشگاه حقیقی و اینترنتی چگونه میتوانیم به اصل بودن و تقلبی بودن آن پی برد . در ادامه ویکی سرا مطالبی را که  به تشخیص روغن خراطین اصل از تقلبی کمک میکند برای شما جمع آوری کرده است :

روغن خراطین اصل صفات زیر را دارد :

  •  رنگ خرید روغن خراطین اصل تیره رنگ است
  • این روغن دارای غلظت بالایی میباشد
  •  روغن خراطین اصل در صورتی که با روغن های پایه متفاوت روغن گیری شده باشد احتمال ناخالصی زیاد میشود .
  •  برخی فروشگاه ها میتوانند این روغن را بصورت بدون پایه روغن گیری کنند و با ضمانت به شما بفروشند ( عمدتا این روغن ها خالص هستند ) .
  •  این روغن با بوی بدی همراه است اما به محض استفاده پس از گذشت چند دقیقه این بو کاملا از بین خواهد رفت.

 

 

ادامه : https://sanykala.com/Product/BKP-17269/%d8%b1%d9%88%d8%ba%d9%86-%d8%ae%d8%b1%d8%a7%d8%b7%db%8c%d9%86-%d8%a7%d8%b5%d9%84-%d8%ab%d8%a7%d9%86%db%8c%da%a9%d8%a7%d9%84%d8%a7-100-%d8%af%d8%b1%d8%b5%d8%af-%d8%b7%d8%a8%db%8c%d8%b9%db%8c-%d8%a8/